Alternatywny tekst

19 lip 2013

Zostaw! Oszczędź. Nie zabijaj...



"Spinning-wake-not, frozen drug-ko after-ages
trying to catch the ob-time co-cone-ing day of the
for the eyes, flow round again to ob-wash
dawn of mo-noton-tion of gray by-picture."


Para szarych oczu przemknęła ci przed nosem... 
Zapewnię masz do czynienia z Allex córką mordercy Boga.

Oszczędź mnie Boże i nie karz mi dawać imienia.../ Allex Claire de Burno  /

Nie znasz uczucia bólu? / Białą śmierć, Mordem, Koniec życia /

Taka już dorosła, a głupia / Przeżyłam już 3 wiosny i zimy./

To nie Samica, bardziej samca przypomina... / Samka, a jak by miało być ?/

To jakieś kundelisko dzikie zapewnię / Wilk śmierci lub krwi. Znana za bardziej jako Wilk Czerwony/

~Charakter zawarty w sercu zakneblowany łańcuchami~

Teraz znajdę Cię, gdzie kolwiek jesteś...
Zafascynowana krwią, bólem innych... Przeszłość jest zła, bo zmieniła mój charakter wraz z wyglądem.
Kiedyś byłam szczęśliwa, uśmiechnięta, miła, wszędzie mnie było pełno. Bawiłam się wszystkim bo przeważnie byłam wśród starszych na polanie.
Teraz jestem cicha, zamknięta w sobie, udaje miłą, szczęśliwa nie byłam już od dwóch lat dziw cie to ? Mnie nie bo wiem że to wszystko stało się przez moją przeszłość.
Kocham zabijać. Jestem opustoszeniem dla innych. Jestem przydatna dla stada w którym należę. Morder zwierząt to jest moje hobby i zajęcie od nie przeszłych 2,5 lat całkowicie mnie zmieniło. Teraz jestem "bez uczuć bólu i współczucia". Agresja mnie zniszczyła. Jestem teraz białą, pustą, bezduszną marionetką która jest bez maski i zapewnię każdy ją zna.
Jestem miła dla tych którzy są mili dla mnie. Potrafię współczuć innemu zwierzęciu które współczuje mi. Jeśli mnie zaatakujesz ja tak samo cię zaatakuje, lecz zginiesz.
Jestem tylko twym cichym cieniem. Nie udzielam się za dużo. Jestem cichą myszką którą jak spłoszysz może już nie wrócić. Jeśli do mnie coś mówisz to uważaj na słowa. Jeśli mi coś proponujesz chętnie to przyjmę. Jeśli coś ci obiecam dotrzymam obietnicy.
Nie doznałam uczucia miłości i zapewnię go nie doznam. Jeszcze w żadnym stadzie w jakim przebywałam nie zdobyłam się na tak daleko by wiedzieć co to jest miłość, czym jest miłość, i jak zdobyć miłość drugiej osoby.

~Moja rodzina to tylko ty, nie zmarnuj tej opcji i nie odchodź...~

... Pomszczę i zabije. Zlikwiduje! 
Rodzina ma ? Nigdy jej nie miałam, i jak to na mnie przypada możliwe, że nie będę jej mieć. Może i w przeszłości miałam jakąś tam rodzinę ale zapewnię ich nie znałam, a oni mnie. Narazie moją "rodziną" jest Stipant Veritatis. Zawsze była i zawsze będzie.

~Wygląd nigdy nie opisze tego kim jesteś i co masz w sercu~

Ciemne ślepia białe futro z niusami brązowego odcienia, czarny jak smoła nos, białe kły. Ostre pazury, nogi i inne mięśnie wyćwiczone specjalnie do łowów na zwierzynę. Same się ukształciły z wiekiem który nadszedł nieoczekiwanie szybko. Węch i słuch dobrze rozwinięty, lecz z wzrokiem jest już gorzej. Dość dobrze widzę, lecz i czasem mam zamglony obraz. Zazwyczaj w czasie łowów polegam na słuchu, węchu i dotyku. Długość ciała mam ok. 125 cm, a masa wacha się od 50 do 55 kilo. Jestem dość lekka jak na swą rasę.


Dziękuje ci Boże za ulitowanie się i za dar dobrych umiejętności / Mam mało umiejętności, lecz są dobrze rozwinięte i używane. 
Potrafię szybko biegać. Przybrałam na prędkości gdy już podrosłam zaczęłam łowić łanie które były szybsze i zwinniejsze. 
Ostre mam kły specjalnie do zabijania. Wyćwiczoną mam szczękę dzięki, której mogę łatwiej zagłębić ostre kły w cielsku niedźwiedzia lub i nawet w basiora.
Dzięki mojej zwinności mogę zniknąć ci z oczu w każdej chwili. Jestem zwinna i to wykożystuje w każdej wolnej chwili. Możesz mnie zobaczyć na polanie, podejdziesz , wystraszysz i zniknę jak mysz.
Jedyne oznaki mojej przeszłości zostały uwiecznione w mych umiejętnościach. Pozostałości z strasznego dzieciństwa dały oznakę rok  temu gdy byłam na włosku życia i śmierci. Wokół mnie zakwitły czerwone maki i białe róże.
~Dzięki mojej szybkości i zwinności jestem znana w wielu stadach i
potrafię spełnić wszystkie wymagania w moim hobby.~


Hierarchią ma to Alpha ale życia. /Będę dążyła ku temu by zasiąść na tronie Obrońcy, lecz na tą chwile zapragnę być Zielarzem, Magiem śmierci, Wojownikiem lub Łowcą. Nie wiem jak Alpha sobie zażyczy mnie wybrać. Wiem tylko że tylko do tych 4 pasuje./

Przeszłość to tylko niszczyciel nowego życia i snów!/ Nie jestem skłonna do mówienia o swej przeszłości. Była za bardzo... po prostu mnie za bardzo zraniła. Nie potrafię o niej mówić .../

"At the pavements than-pretty stu-cat plants
spread-it-patru ne dark crevices.
Holes quiet, full of sins
FOR IN-writing a constriction here-nel old."


Jeśli nie moge byc takim wilkiem lub trzeba cos zmienic bym prosila o komentarz pod notka:) Dziękuje

Zastrzezne prawa autorskie i zmiany do tego KP

2 komentarze:

  1. *-Witaaaj!-krzyknęła wadera, po czym przytuliła ją najmocniej, jak mogła. -Rany, ale się zmieniłaś! Cieszę się, że wróciłaś. A więc witaj wśród swoich.-powiedziawszy to, uśmiechnęła się do wilczycy.*
    No no, bardzo ładne KP. Raczej nie trzeba nic poprawiać. Tylko, że jak pisałaś : "Dzięki ci boże..." to wolałabym, aby było napisane Bóg z dużej litery. Po prostu ta się mi rzuciło w oczy.
    Jeżeli chodzi o stanowiska, to bez problemu zapiszę Cię do tych czterech. Ale jeżeli chodzi o Obrońcę Alfy, to już nie ode mnie zależy, nawet nie wiem, czy od Saphiry. Trzeba się by spytać Venus. Ale te stanowiska tak jakby "dla zapracowania", a więc nie wiem. Hm... może napiszesz o tym notkę? Akurat zbliża się wojna, a więc będą okazję, by kogoś z watahy obronić. Pewnie wiesz, o co mi chodzi.
    Ok, a więc miłego pisania i witaj ponownie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam i o zdrowie pytam! Czyli milutkie powitanie od strony aktualnej alphy Stipant Veritatis!^^
    A tak serio to cieszymy się, że powróciłaś i mamy nadzieje, że dłuuuuuuuuuuugo z nami zostaniesz xd
    A jeśli chodzi o Obrońce Alphy to może mogłabyś nim zostać ;) skoro Nercia dostała ode mnie zaszczyt i została doradcą, to czemu nie xd ale prosiłabym, żebyś napisała kilka notek właśnie z tą obroną alphy, bo Nerek to mi ciągle pomaga xD

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill